Dags att börja

Tänkte att det var dags att skriva här :)
Har hunnit bli 2011 redan....och idag är det 11 år sedan min "lilla" dam föddes....tiden går sååå himla fort. Just nu håller hon på att göra sig i ordning för att se Let's Dance....dansklänningen ska på!!
Åkte i väg till byn idag...tur det, en propp hade gått så det hade hunnit bli lite kallare i köket än vad vi brukar ha det...tur att det var ett "enkelt" fel som kunde åtgärdas. Ungarna kämpade lite med snön...men de blev klar med snön väldigt fort.
Nästa punkt på agendan var att leta upp skridskorna!! 2 par hittade! MEN (finns alltid ett men) Teres var för små, så det blir att åka å köpa ett par imo, får se om de har såna utan snören och bara spännen....men sen beror det på vad hon har tänkt förstås. Alexandras får sig ett nytt skär :)
Nu så lyssnar jag på Don Giovanni på Spotify med bland annat Gösta Winbergh - härligt!
I morron så blir det ett besök på operan :) Iaf Live från Metropolitan i New York....La funciulla del west. Förra veckan så såg jag på Läderlappen på svt.se rolig operett med bla Loa Falkman och Jan Malmsjö.
Jaha, nu drog Let's Dance i gång...först ut Frank Andersson :) ser lite stelt ut, som det brukar göra i början av säsongen :)
Snart så sätter min "Let's Danceare" igång att dansa med sin partner hehe :D hoppas hon inte snurrar in i nåt bara...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0