Bläää

Nu har detta gått för långt!!

Jag är så less på hostan och hostar nästan ut lungorna...tja om de inte skulle sitta fast!
Näsan är nästan braigare än hostan och jag hoppas att detta är de "värsta" dagarna innan det vänder och blir bättre...
Som grädde på moset så har Alexandra fått feber och hon har legat under täcke, morgonrock, filt och en kofta....cirka 2 timmar...
"Jag vill va med och skriva!" säger alexandra
"nä du får skaffa en egen blogg!" säger jag
"Nä jag hatar att blogga" fick jag till svar
En stund senare efter lite random babbel "Jag skulle skaffa en blogg, jag har mycket att säga " och i den stilen fortsätter det.
Sen har vi tydligen 500 mb:s huvudvärkstabletter enligt alexandra, snacka om att vara inne i datavärlden.

Nu ska jag gå och hosta lite....tror jag har lite skavsår i öronen efter 20 minuters lyssnande på alexandras random babbel...hmmm undra vart jag ska placera henne nu så hon inte intar ryggläge.

Tjingelingen *hostar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0