22 juni

Tjingeling Tingeling

idag är det den 22 juni...jo det är cirkus 36 minuter till den 23 juni...

Midsommar närmar sig och jag tycker att det inte att den spänningen man kände som liten/ung infinner sig. Kan det vara så att man vuxit ifrån förväntningarna och blivit mer cynisk av den "bittra sanningen" hahaha :D

Idag så var jag och Linda med mina tjejer och kollade SATC2 och den var super kul :D måste ta och spana efter filmen när den släpps på DVD :D
Jag har iaf en trött en som har somnat och ätit en STOR popcorn laddning, kanske inte behöver nämna att hon älskar popcorn, men när vi klev ut ur bilen hemma så sa hon "Jag känner mig full" hahaha men det kanske är den känslan man ska ha efter 2 timmar och 20 minuter SATC2
Den andra -  som sitter med benen åt mitt håll och surfar - hon tyckte iaf att den var roligare än ettan...men hennes citat var iaf "Jag känner mig inte full, men hög" haha....kombinerat socker-popcorn-dricka-godis-rus skulle jag nog kalla det för båda två :D

I morgon arbete igen! känns som jag har tusen saker att göra och inget vill blir riktigt färdigt....men ska försöka slutföra vissa saker så har jag inte så mkt "måsten" när jag kommer tbk till jobbet nästa torsdag :)

Tänkte citera Grynet...men kom jag på ett av hennes citat?? Näää :D varför kommer man aldrig på bra citat när man behöver det?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kan, jag kan!

'Frukt är inte godis!' Och så den viktigaste 'Ta ingen skit!'

Min favoritsnutt med Grynet: http://www.youtube.com/watch?v=tqqLjRHsVOE

2010-06-23 @ 09:16:48
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0