Ny information

Fått ny info ang min tfn...nu är statusen skickad...MEN (finns alltid ett MEN) det finns inget kollinr eller annat nr som man kan följa försändelsen....haha.....det här är skumt *asg* när jag skrivit till haha så kommer ett sms på min tfn...att jag har ett paket på ica....så imo efter jobbet så ska jag hämta den...hoppas det är min nya haha :D
Annars har min dag bestått i en sovmorron, inköp av spolarvätska och cigg på ok i kalix, inköp av mat på coop i kalix och inköp av väääldigt god halstrad fisk (sik, röding file och strömming) och förstås Runes hembakta klådda :D blev en väldigt good middag :D
Nu tror jag att jag ska fördriva tiden med att spela lite (ja, Mozart ska tuta igång igen) ;)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0