Lite av varje

Tyckte det var dags för en blogg....
Fått min telefon...man kan ju tycka att problemen skulle vara över...men nej...för det första gick det inte att ladda ner inställningar för internet och mms till telefonen...vilket jag tycker man ska kunna göra på en ny telefon. Hittar manuella inställningar....får internet att funka! wow! MEN mms...funkar inte alls...
Har varit i kontakt med telias support...först ville jag veta vilka "rubriker" i min telefon jag skulle använda...fick svar på en helt annan fråga som jag utryckt mig om i mailet...plus att jag fick veta att jag hade rätt inställningar. Klart jag hade rätt inställningar!! De är ju hämtade från Telias hemsida!! well...jag ställde om frågan och skrev vilka inställningar jag hade på alla "rubriker" plus att jag nämnde om wi-fi...Nå!! då får jag till svar att jo det ska funka på wi-fi (att surfa) voi voi...nå sen fick jag igång internet efter lite knackande och skrivande....
MMS då?? Ja idag så fick jag svar och testade det hon hade skrivit...men det funkade inte...så nu väntar jag in svar ifall hon har fler goda idéer :D

I lördags hade vi släktträff hos familjen Tulered :D dvs vi hade en fält-sammankomst! mkt trevligt var det...och som vanligt när vi har nåt sånt så är det mkt musik...Alexandra var trubadur ett bra tag och hon verkade trivas med det och hon fick lite/mkt applåder hihi. Sen lite god mat, mer musik, ett bad i träsket med lite badsugna barn så åkte vi hemåt till byn igen :D då  var klockan närmare 22 :D så en hel dag blev det.
Dagen efter så var alla lite "bakis" så det hände inte så himla mkt hehe :D

Så vi får se hur fortsättningen blir...jag har börjat min semester nu så nu får vi se vad vi ska hitta på :D

Tjingelingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0