Repris

Verkar som om det blev repris på förra lördagen, skillnaden var att jag fick veta olika saker i morse!!!

Ett STORT TACK riktas till Elin som ändrade sina planer. Sen så skickar jag ett TACK även till Roland som hoppade in lite i början innan det löste sig....men det verkar lite som när det verkligen krisar så finns det ingen som kan eller någon som svarar...samtidigt så kan man inte ha hundra på listan man ringer till...inte hållbart det heller...well får ta tag i det sen....

Såg ut som om även jag hade fått gå min 6:e dag på raken till jobbet. Nu väntar jag bara på att Roland ska komma hem.

Blir en tur till Sangijärvi och kolla läget där. Det är iaf fint väder ute...får se om jag tar mig en promenad...kanske Teres är sugen lite senare....får se hur det är efter vi kommit från Sangijärvi.

Nu ska jag ta fram lite frukost här till mig :D

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0