Jaha mitt i veckan...

....igen....

Tycker tiden går fort och ibland så hinner jag inte me....men oftast kommer man i kapp för att landa.

Kollar in  Det okända just nu....var länge nu man såg Terry i detta program...*väntar på hans entré*

Har varit på nybörjarorkester idag...var första samlingen...var jätte många nybörjare och jätte kul att se så många där...ska bli intressant att se hur det utvecklar sig.
T har fortsatt att börja spela althorn och hon verkar va väldigt biten nu...hoppas det håller i sig bara...men man får försöka stötta henne...i morron är det dags för henne att spela med Jan.

Just nu så skulle det vara skönt med massage...får se om jag bokar tid...

Men ska göra nåt väldigt intressant haha nämligen måla naglarna igen...ska ta bort det silvriga och ersätta det med en rosa nyans.

Tjing

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag ids inte måla naglarna ofta, de blir ibland när man ska ut. De hålls ju så dåligt, inge smyggt när de börjar flagna.

Sen så har jag inga fina naglar som jag vill visa upp;)

2009-03-13 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0