Ledig

Nu har jag varit ledig i en hel dag...känns strange...men ändå skönt, sen också att veta att man är ledig ytterligare i 3 dagar så det ev. jobbiga startar på onsdag.

På onsdag så fyller vår lilla dansare år, hela 9 år blir hon. Tycker tiden har gått fort sen milleniumsårskiftet (se där...jag tror jag tillverkade ett nytt ord)

Annars har 2009 börjat rätt lugnt, inga större skandaler...utnyttjade mina rabatter på la redoute och ellos idag...får se vad som passar...allt hoppas jag.

Blir väl lite födelsedagsshopping troligen i morrn eller på måndag...trollerilåda har hon önskat sig :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: pepsi

skönt med lite ledighet hoppas du gör lite nytta ochså lycka till med det nya.

2009-01-05 @ 15:30:36
URL: http://string.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0