idag torsdag

Jag tycker veckan har gått saaakta....en dag, tisdag närmare bestämt, så tyckte jag "idag är det torsdag och snart är det fredag" innan jag hann tänka Jiiihhaaa så kom jag på att det är bara tisdag och i morrn är det nyårsafton.

well, nyårsafton är ju också en överskattad dag...speciellt som det gick i går....först kom jag till jobbet på morronen...där visade sig att jag skulle avlösa PR som jobbade...ET hade gjort illa handen...visade sig senare att den var bruten....usch och aj...hoppas det blir bra snart....
Ringde iaf TM och hon kom så jag fick sno en bil och åka hem och byta kläder....sen så var det bara att fortsätta jobba...efter mkt om och men kom jag hem....
Fixade käk och åt och sen fick jag matkoma....fy fan....hade otroligt svårt att vakna....la mig vid halv 6 och vaknade efter 8 efter några tappra vakningsförsök...haha...sen så kom fyrverkerierna och så sen tbk och sussa...haha...men vi somnade inte förrän vid halv 2.

Nästa morgon så vaknade jag "Gomorron, gomorron...dags att stiga uuuuupp" (tack lillen), kom i väg till jobbet och var där 5 i sju...Sen sätta i gång och bädda extra sängar....extra sängar till förbannelse...nu finns det inga att finna haha...
Sen så körde min syster över min tå...så jag har ont där....ska spöa henne sen hahaha...hon påstod att det var mitt eget fel...att jag skulle ha dragit sängen över min tå....skulle väl aaaldrig falla mig in...
Sen så blev det lite käk och dagens överraskning av AH...CHOKLADPUDDING....
Sen hem igen och hämta upp R....shopping på ica men min tfn ringde så vi pratade med EÖ ett bra tag...fick kramp i armen haha...sen så pratade vi med VD:s man också haha....så när jag var på väg till kassan så träffade jag på SJ, var också mkt trevligt att se henne...har inte sett henne sen i somras...hihi....
Av en händelse sen så kom vi äntligen hem haha....tänkte vila på soffan medan R fixade käk...men det var "snabbmat" dvs den tog inte så lång tid...haha...synd....
SATC tittande...har snart kollat färdigt shoe boxen...hihi....tur att det inte är så långa avsnitt...

Så nu är det en dag till jobb och så ska jag vara ledig i 4 dagar...kanske jag kyler vinet min mor kom med före jul hihi...

Tjing

Kommentarer
Postat av: eö

lägg vinet på kylning :D

2009-01-01 @ 20:51:01
Postat av: pepsi

låter som du haft det bra.sen när man behöver hjälp så får man ofta inte tag på någon ganska typiskt.

2009-01-02 @ 17:00:19
Postat av: veronica

Gott Nytt År På Dig Också!!:)

Oj du har haft fullt upp! Inte mkt till Nyårsfirande för din/er del.

Nåja de kommer fler nyår.. hihi!

(P.S!Lägger in receptet på smörgåstårtan vid tilfälle på bloggen)

Kramar

2009-01-04 @ 10:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0