Fredag

I dag är det fredag och jag sitter hemma än så länge... ska börja jobba kl 14 tänkte jag...

Samtidigt så försöker jag ladda ner mms inställningar till min tfn...men det går ju så där...

Köpte en ny tfn, ingen dyr, men är inte riktigt nöjd med den....men man får köpa efter börsen ibland....kanske blir en annan modell längre fram under detta år....men först ska vi landa i april månad och då fyller A år och då har hon önskat sig pengar till en ny mobiltfn...hon hör knappt vad nån säger eftersom den (telefonen) varit med om många smällar...och den är "baaara" 1 år. Nå hur som helst så tycker jag att den är lite krånglig för att vara så enkel, alltså min tfn...men jag "lider" vidare haha...finns nog värre saker att lida av.

Annars så kommer helgen att bestå i av att jobba och jobba...men ser fram emot min ledighet nästa vecka :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0