Rubriklös??

Idag så har det inte hänt så mkt...har varit lite backup till jobbet *flinar*.

Jag och T var på en promenad till Hjortronet, ja apoteket alltså, då passa vi på att slinka in på ikea och köa för varsinn korv...räknade att de hade alla kassor utom 3 som var öppna...och alla hade kö *asg*. Tur att man inte hade nåt behov att besöka ikea just då, ja för att köpa nåt då.

Sen var vi förbi Hannas och köpte lite Piggelin, grönt te...var gott...har smakat det, dök in på nya konditoriet och handlade 4 bakelser som vi åt i kväll *mums*.

T hann leka 2 ggr på lekplatsen på torget under vår promenad och hon var nöjd, klagade inte en enda gång...hehe...men hon är ju van från skolan där de går åtminstone 5 km varje vecka plus lekar i skogen...dessutom så sprang hon vissa sträckor...men hon har ju energi så det räcker åt 7.

När vi kom hem så blev det ett besök hos Hassan för en bussola...jag och A pratade med hans fru...hehe...och det verkar som A skulle prova på magdans...hihi...well får se om det händer *flinar* men det låter ju kul.

Hem och käka upp pizzan, vila lite och sen ett besök på jobbet där nätet krångla lite och en jacuzzi som hade rapporterats sönder...men den funkade när jag provade....ringde sen C och sa att hon officiellt fått ett "bad" som man brukar få av jacuzzin om man har otur...hihi...jo, jag har också fått det...fick byta kläder den gången *asg*

Sen hem och surfa lite och käka lite godis och se på tv...så vi har avverkat dansband och stjärnor på is som gick samtidigt...fick höra 2 bra dansband...Scotts och ett som jag inte kommer på namnet...men guldkavajerna kommer jag i håg...snygga!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: veronica

Tackar för nomineringen! ;)

2008-10-25 @ 10:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0