Förkylt

Blääää, idag är jag mer täppt i näsan än jag varit på jätte länge...känner mig jätte seeeeeeg. Fördelen med att jobba em är att inte stressa upp T kl 6 *asg*. Men vi lyckades ändå komma 5 över 8 till skolan...haha...jaja, det är ju veckans sista dag iaf.
Insåg nu att jag har en hel del att göra...haha...typ måla naglarna, handla, stryka kläderna jag ska ha på mig....ojojoj, och ändå sitter jag här *asg* måste vara lite miljöskadad...vänta jag ska bara....

Nu blir det iaf lite frulle tror jag...sen ska jag göra allt annat som ska göras :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: veronica

ler känner igen mig..

Jag är iaf sån nu för tiden att ju mera bråttom man har så börjar man och göra mindre viktiga grejer:p

Jag tror att man varit hemma för länge. Sen så måste jag börja och planera och skippa de onödiga så man hinner i tid och slipper stressa;)

2008-10-12 @ 08:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0