Dags för ny vecka

Nu är det dags för en ny arbetsvecka.

Helgen har varit skön...har inte gjort ett enda hederligt handtag....haha...ja jag kan erkänna sånt.

Insåg att jag måste komma till skott att köpa jord så jag kan packa in mina blommor i källaren...får nog göra det på lördag eller fredag....får se....

I morrn så blir det att va hemma med T en stund för att gå och jobba lite senare....blir vaktavlösning i "snor-fabriken". Tisdag så blir det en resa till ögonmottagningen på Sunderby Sjukhus....ska även passa på och se om jag hittar några arbetskläder på någon affär....får se hur det går med det....men jag försöker vara positiv...hehe...
Tisdag kommer att avslutas med ett f-möte i bruna huset....tror det var då iaf...måste leta upp lappen...

Men i morrn blir det kul....EÖ kommer förbi...sen på onsdag så drar hon ner till götet...kommer att bli lite tomt...men är glad för hennes skull...hihi :D

Nu ska jag gå och ta i tu med "snor-fabriken" hehe :) det är sängdags nu :)

Tjing

22:33
Nu är det höststorm ute....regnar och blåser som f-n...har redan hunnit ha skräcksenariot...haha...att nåt blåser in genom fönstret....hehe

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0