Voi v....*censur*

Tänka sig att Johan Palm ändå glider med en vecka till...hur i hela världen röstar folk...av de som "hängde löst" i kväll så sjöng han helt klart sämst....

Jag säger det igen...hur i hela världen röstar folk? Det börjar vara dags att lyssna på hur de sjunger de som är kvar och inte nåt annat.

Hur i hela världen kan Robin E åka ut??????????? Han var en av de som sjöng B Ä S T  i kväll och inte bara i kväll....

Egentligen så borde det vara som i Let's dance...juryn har halva makten och folket andra halvan...

VAR SKA DETTA SLUTA????? Johan Palm kvar

Nä detta känns inte bra!!!!!!!!!!!!!! +75 utropstecken

ALLA "Småtjejer" tänk på hur ni röstar, rösta inte efter någons utseende utan gå efter hur denne sjunger och presterar på scenen! Det är väl ändå det Idol går ut på.

Jag börjar tänka nu att det kanske var ett misstag att ge han en "armskriven" biljett av Laila Bagge. Han kanske hade varit bättre nästa år när rösten hade varit stabilare.

Kommentarer
Postat av: veronica

Hihi.. ser att du är helt inne i idol=) Jag har inte haft tid och följa det, har varit annat intressant på tv:n;)

Men jag har förstått av många andra att fel åkte ut...kan säkert bero på de små tjejerna som röstar på utseendet;P



2008-11-15 @ 20:24:12
Postat av: Johanna

Håller med hur röstar dom egentligen ?

Jag fattar inte heller att Robin E åkte ut !

Den jag hoppas kunde åka ut var Kevin

Han e nog allas favorit nu för tiden . Kanske för att han e lite scharmig??

Johan har börjat hänga löst nu så snart är de väl hans tur ut ur Idol..





// Johanna (Veronicas dotter )

2008-11-16 @ 08:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0