Utmanad

Utmanad.. Jag har blivit utmanad av Verco

Tre saker som skrämmer mig: Att nåt ska hända de jag älskar....(okej, jag har dålig fantasi)
Tre personer som får mig att skratta: min man, våra barn och ett gäng till me samma humor
Tre saker jag älskar: min familj, min vän ;) och mina arbetskompisar
Tre saker jag hatar: Lögner, stress, mobbing
Tre saker jag inte förstår: oj det finns nog många saker jag inte förstår...men har hjärnsläpp...
Tre saker som finns på mitt skrivbord: Pennor, högtalare och skärm bla
Tre saker jag gör just nu: Skriver det här, ser på tv och kliar mig i skallen
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Ha en riktig braaak fest, vara ledig och njuta av sol och värme, se mina barnbarn växa upp.
Tre saker jag kan göra: Skjuta pistol, köra bil, baka
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: min fråga är, vem ska lyssna?
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Spela piano, spela gitarr och ett blåsinstrument till eller två
Tre favoriträtter: Tacos (T:s favvo), Plankan på jobbet, tacopizza me potatis.
Tre personer som jag utmanar: Elin, AnnaS och du som läser detta

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tacopizza med potatis? Hurdå, liksom?

2008-11-24 @ 20:57:16
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0