Blir gaaaaleeeen

mitt lår är bortdomnat....fattar inte....ja inte hela låret...men en del...irriterande....kanske det går över med lite mer SATC tittande hihi.....börjar att ta mig på kinden och känna om det inte börjar domna bort där också

hmmm, tänk vad man kan börja inbilla sig...haha jag la handen igen till kinden...börjar kännas lite tvångsmässigt nu *Asg*

Well jag tror jag ska proppa i mig någon slags tablett....typ ibumetin eller nåt så får vi se....jag har ett försökt på gång och det innebär att jag har lindat min fotled...hjälper det? ja iaf när jag har värk i fotleden som jag hade förra helgen...haha...jag tror jag ska ta och reklamera denna kropp och se vad man får i utbyte...kanske nåt ännu värre...fast då kanske man kan reklamera den....hmmm, ska fundera på det :)

Tjing

23:43
Har iaf släppt i benet...fortfarande lite i ansiktet...inbillade mig inte *asg* men det verkar iaf komma från axeln verkar det som...och i benet från höften...gick över med massage...så jag masserar på lite då och då :)

Tjing (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0