Snart en vecka sen...

....jag skrev nåt sist här

Inte mkt har hänt iaf förutom att jag känner mig trött och har gjoft det hela dan...haha...

Förresten, i lördags var vi på dop...var kul...har lite bilder i tfn...kanske laddar upp någon sen

Sen så har jag hållit på med en "hemläxa" som jag fick av chefen hehe så nu väntar jag spänt och se om det blev godkänt hehe :)

Sen så förbannar jag mitt dåliga minne...tänkte återigen ut nåt jag skulle skriva...MEN så blev jag distraherad av nåt annat...av vad kommer jag inte ihåg *asg*

Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Glömde ju digikamerna hemma så jag tar gärna emot bilder som du tagit från dopet :)

2008-05-31 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0