Klåda

Blää, har nån slags klåda vid hälen...på ena sidan...har nu kliat sönder mig...så i dag har jag tagit ett piller mot det...ska se om det har nån effekt...det roliga skulle ju va kul att veta vad det är som gör att det kliar....well, det kanske slutar...eller så blir det värre...haha...

Idag så skrev jag på nya papper iaf...haha...ska bli spännande och lite skrämmande...att vara på "riktigt" den som får bestämma *Asg*. Nå det tål att fundera vilken sida man ska visa...bitchen eller nåt liiite snällare...haha...men jag kan vara bitch om jag vill och det är nog bra :)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren(are)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anonym

på seska brann brasan upp på valborg du var inte där

2008-05-07 @ 23:11:02
Postat av: Anonym

på seska brann brasan upp på valborg du var inte där

2008-05-07 @ 23:12:58
Postat av: Anonym

brann den upp eller ner?

2008-05-08 @ 22:21:24
Postat av: Veronica

Ojdå, de lät inte kul.De kan inte vara ett myggbett då?
Jag hade också i några dgr att de klia som FAN
de var mitt första myggbett:-/
Grattis *till att du får vara den som får bestämma* :-D

2008-05-11 @ 08:19:43
URL: http://www.verco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0