jahaja

Väntar in Let's dance nu...fan att det ska ta tid och få reda på vem som åker ut och vilka som stannar kvar...

Har iaf kört ungarna till sängen och känner mig rätt trött själv...så får se när jag hamnar där själv...har laddat upp med Kalle Anka tidningar åtminstone som jag kan läsa sen, dvs om jag inte har somnat i soffan innan.

som vanligt så försvann mitt "braiga" upplägg som jag kom på i soffan nyss...att jag aldrig lär mig och jag har ingen som helst aning om vad det var hehe...

Nå iaf så åt vi middag med EÖ idag...tacos...snabbt att laga och gott att käka....var kul me lite sällskap och så hade vi en deal...hehe....film och kortspel med en sjuk Teres idag ett par timmar mot middag hihi :D

Var väl lite så där på jobbet idag...kände mig pigg men ändå trött...svårt att förklara...men det var som att ha bakis fast man inte festat dan innan...iofs så hade vi jobbat rätt hårt i går med alla rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0