jaaaaaaaaaaaaaaaa

Äntligen är jag ledig...hehe...solen skiner också för en gångs skull....

Kan tillägga att det gick bra att arbeta trots amerikaner, japaner och fransmän i huset hehe....men det var mkt spring hit och dit, men det ordnade sig...fick dock käka halv-halv varm mat....men så är det när man jobbar i repan...man har ingen matrast utan får gå i från maten om det krävs :)

Nå iaf så tycker jag att det där tråkigt att mysiga stunder ska stänga...men jag fick ett glädjande besked av Jeanette att jag kan bara mejla om jag behöver tvålar hehe :) jiiiiihaaaaaa
Köpte havtornste...havtorn ska ju va nyttigt...så jag tänke testa, ja om man nu blir nyttigare av att dricka det hehe

Har nu beställt tvätt till nästa vecka *det glömde jag igår...* så förhoppningsvis så ska vi klara oss en stund framöver...iaf en vecka....nästa vecka är fullspäckad och så får vi 3 st prao elever :o)

Nu ska jag gå och snika till mig en frukost....kommer inte i håg när jag käkat frulle hemma...hmmm....måste ha varit innan jag började mitt maratonpass och förresten i går så käkade jag ju hemma....

Kan informera att ungarna varit till frisörn...hmmm...kanske jag skulle lägga in bilderna....bra och tömma tfn förresten.....*brb*

 
Nyfriserade tjejer

 Detta är innan hon kraschade...haha....man kan väl kalla det för en "före-bild"

 Detta är då den såkallade "efter-bilden" låter den tala för sig själv....haha...

  Skidåkare i action

Well nu har tydligen alla andra käkat frulle så jag ligger lite efter *asg* som vanligt....

Hejs svejs och njut av solen

Idolbild glömde jag att lägga in

 Senare så insåg jag att ljuset har kommit från fel håll så jag är helt rosa i ansiktet *asg* men man kan inte få allt....hehe....Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-03-06 @ 09:25:53
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Linda

Du kan ju alltid ta med dig en sallad, den kan ju knappt kallna iaf ;)
Så fina tjejerna blev!

2008-03-06 @ 16:02:53
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: ella ella

snygga foton! idolbilden har jag skrivit ut och har den på väggen :D

2008-03-06 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0