äntligen

Finally....är det tisdag...och i morron sovmorron Jiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaa fan va skönt det ska bli.

Sen är det arbete från 14.00 och efter det L E D I G T
Nu ska jag vila foten...men samtidigt skulle jag vilja testa mina skidor *Asg* nå jag får se hur det går med det, kanske blir en liten provrunda....får se om det finns nåt spår att åka efter.

But now i maybye have to practice on my english haha....or just hide when i'm on work tomorrow afternoon...that's one option

image30

T     J     I     N    G          T     J    O     N    G

Kommentarer
Postat av: Linda

Bara att ducka *asg*!

2008-03-04 @ 18:43:00
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Veronica

De är nervöst med engelskan, man använder ju den så lite:-)
Men de skulle säkert vara mkt roligare om man var mer säker och kunna den flytande:-)
Good Luck!

2008-03-04 @ 19:50:26
Postat av: veronica

Jag går hos Salong Annika och friserar mig:-)

2008-03-05 @ 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0