Well...

....nu har snart hela dan gått...

först så har jag sovit rätt länge...vaknade upp vid 7 och insåg att jag kan sova vidare...

vaknar vid 10-tiden efter en helknasig dröm...haha...så är det iaf

Har hälsat på en bebis idag och lekt med bebisens storasyster hihi :) ja jag fick prata med föräldrarna också hehe men det var kul iaf :)

Mina barn är på läger och ska hämtas hem i morrn, känns verkligen konstigt att kunna göra precis som man vill...haha...nå iaf så har jag ju mer press på mig i morrn då jag ska vara lite före kl 10 i seskis...hehe...kanske bäst att sätta klockan :)

Kommentarer
Postat av: Annaloof

hur blev det som blondin? jag tycker nästan jag är lite FÖR blond för tillfället, men deär ju sommar så!

2008-07-04 @ 20:05:55
URL: http://www.metrobloggen.se/annaloof

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0