man märker...

....att man blir äldre när ens barn utvecklas....hehe....en milstolpe i A:s liv har passerat nu och huj va fort det går haha, men det är väl det som kallas för utveckling antar jag.

Annars förutom att utvecklingen går framåt så har helgen bestått i arbete och ungarna har roat sig med båtturer, badning (!!), fyrhjuling m.m.

Just nu så har jag jour tror jag haha, A-H har inte ringt men jag antar att hon har lämnat huset hihi :) tror knappast att nån ringer men man vet ju aldrig *ler*.

Hade fruktansvärt godissug idag...nu när jag tänker på det så kanske det beror på att jag hade lök på min h-burgare...hehe...brukar sätta fart på godissuget...har fortfarande lite sug men ignorerar det så gott det går *asg* men ska iaf hur som helst gå och lägga mig snart tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0