kallt

Har varit kallt idag...brrr....var och spelade på grankulleskolan, som firade 30 års jubileum, och vi spelade utomhus...blåste som fan, SW hade panikhandlat klädnypor...men noterna hölls på plats *flinar*.
Hursomhelst så var fingrarna stela och det kändes som jag spelade i slow motion haha, fast nu gjorde jag ju inte det...men ändå :D
I morrn är det dags för skolavslutning för A och T och då ska de sjunga och A ska spela och vara med i Montessoris orkester som ska spela några låtar :D ska bli kul att lyssna.
Nu är det dags att läsa om den busiga och populära hästen Sigge :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: veronica

Visst var det kallt, HUJA! Vi var också på TRomsö, skolan hade sin årliga vårfest. De blev lite korvgrillning, tipsrunda och en brännbollsmatch mot barnen.

De var skoj:-) Men de gick ovanligt dåligt för mig, missade bollen hela tiden(?) Skyller på att de blåste hihi. Men klubban däremot flög all världensväg istället vid ett tillfälle.Jag gav ifrån mig ett ILLVRÅÅÅL, tänkte att alla måste hinna se vad som kommer flygande och kan ducka! Jag vart skit skraj att den skulle träffa nån i huvudet, men de gick som tur var bra!

2008-06-11 @ 08:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0