Funderade...

....på vad jag skulle skriva....

Tänkte gå och ta kort på mig idag...men så svarade han inte i tfn...haha...så jag går i morrn så kanske jag kommer till skott med mitt körkort...

Det är illa när man har hjärnsläpp, men jag tänkte just skriva att jag var till frissan i måndags...haha...så kom jag på att jag kanske redan har skrivit det....jaja, det är inte lätt att bli gammal...

Hur som helst så har dagen bestått i att sitta med näsan i papper...så nu har jag iaf en bas till schema...ska bara finslipa det lite och kontakta lite människor som står på det :)

Var med T till tandläkaren idag och hon hade inga hål och tänderna såg fina ut...däremot så frågade jag om hennes tänder då de är lite snea...men hon tyckte man skulle vänta till nästa år då hon har vuxit lite till och se hur det ser ut...

Säsongsavslutningen av Greys Anatomy var idag...jätte bra avsnitt *snyft nästan* nå nu får jag vänta till hösten...får väl se vilka serier de kommer att reprisera under sommaren....Kan inte säsongen fortsätta under sommaren? Varför ska alla tv-program sluta till sommaren och när sommaren kommer så är det repriser av serier och filmer man sett några gånger....

Kommentarer
Postat av: veronica

Jag tyckte också att de var tråkigt att Greys Anatomi tog säsongs uppehåll.. fast å andra sidan så är de bra när man tänker efter för på sommaren så ser inte vi så mkt på tv. Man är mera ute på kvällarna och myser:-)

2008-06-05 @ 19:34:52
Postat av: Linda

Inte lätt när man börjar bli gammal asg

2008-06-07 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0