Annars...

...så kommer helgen att bestå i att jobba.
Sen blir jag långledig iaf, en dag längre än jag tänkte mig från början...men får ta igen den sen sista veckan på semestern då det blir en 6 dagars vecka.

Nu är det inte så länge kvar till semestern och jag borde sluta vela med schemat *asg* nä så illa är det inte...men det är lite som att lägga pussel och det svåra är ju att man inte ser i förväg hur mkt gäster det blir :D men jag får helt enkelt snickra i hop nåt så får man se utfallet sen :D

Sen höll jag ju på att glömma att det var ju avslutning på skolan idag :D A spelade först med orkester, sen med en annan tjej (då spelade hon tvärflöjt) och sen solo (på klarinett) och sen i kvartett :D

T och hennes klass sjöng 5 fartiga låtar....gillar den där rocklåten, men som vanligt så kommer jag inte på vad den heter hehe :D

Sen efter alla framträdanden så var det fika och i år så fikade jag...hehe....kom på mig själv att det var ett bra tag sen jag gjorde det på en avslutning...brukar annars vara så många på kö till fikat så jag har alltid hoppat över *flinar*. Jätte goda tårtor hade de bakat.

Nu ska jag iaf ta och ladda upp och se om mitt hjärnsläpp har släppt...men man kan aldrig vara säker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0