Tisdag

Tjing Tjong :)

Tisdag idag....haha...ja jag är inte knäpp...jag vet att det är söndag, men jag har tisdag :) min vecka började om på nytt i går.
Så dagen har bestått i arbete och snöskottning...tur som fan att det var pudersnö....men nu så hörde jag nåt om att det kommer mer snö under veckan...så frågan är om vi kommer in på gården på torsdag...men det återstår att se :)

I morron hade jag tänkt beställa tid till frissan...haha...det är välbehövligt att gå dit, just nu så hänger håret och jag får snodda upp det i en svans...

well ska glo lite på tv nu :)

Hejs svejs

Kommentarer
Postat av: manull

klipp dig inte ta silvertejp ASG

2008-01-28 @ 09:06:46
Postat av: Annaloof

jepps, testa mina spåkunskaper =)

2008-01-28 @ 13:46:48
URL: http://www.metrobloggen.se/annaloof
Postat av: Linda

Vet du inte hur svårt det är för en halvblind att se nått är det är svart på grått????
Har du lagrat nummret då?

2008-01-29 @ 11:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0