Rubrik: vette tusan vad jag ska skriva...har helt torkat ut på rubrikfronten...

Nu har det börjat...mitt 10 dagars pass...ser framemot att få va ledig 4 hela dagar...första dan ska jag inte göra nåt...haha...eller jo kanske...ska åka till stugan...men det är väl det enda jag ska göra....sen har jag planerat att baka på fredag och lördag :D så två slappdagar med resa blir det nog :D
Sen har det ju fallit in så att ungarna är lediga just de dagarna...först så skulle de ha varit lediga måndag och fredag...men det blev ändringar :D så det passar ju utmärkt :D

Annars kan jag inte klaga på starten av denna vecka :D har bubblat en bubbelpool idag med klorin...fyy den var smutsig...hehe...hade nog fått stå och gnugga som fan annars....Sen har jag försökt få tag på v-mästaren för att ringa om tvättmaskinen...men han var nog inte på jobbet antaligen då hans mobil var avstängd *flinar*. Provar i morron min lycka....sen så lyckades jag få i väg lite morronrockar till tvätten i stan, eftersom vår tvättmaskin är trasig...blev lovad att få tbk de innan helgen *flinar* så nu håller jag tummarna och ser hur det går :D vi lär behöva alla morronrockar vi har till helgen så man inte vet om det är någon som ska ha nåt speciellt...haha...som morronrock och tofflor haha :D

Tog mig en siesta mellan 18 och 19 var skönt...men hade svårt att stiga upp...haha...så nu är jag inte riktigt klarvaken, men nästan...hehe...ska gå och duscha så jag inte har världens fettiga hår i morron :D
Förresten syrran, vad hade unique för tfn nr *Asg* fan jag lagrade aldrig det :D
Har tänkt klippa mig igen...fast lite mer kortare i nacken än sist...hihi :D Tyckte hon var bra att klippa...får se om de har tid här närmare löningen :D it's count down to pay day :D

Hmm, kollade omkring här och det krävs en riktig städning här...omkring mig alltså...dammtorkning och hela köret....återstår att se när man orkar haha :D får blåsa så länge *asg*

Nä nu ska jag gå och duscha :D
Tack och hej - leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0