8 år sedan

Idag är det 8 år sedan jag var på BB...fy fan va tiden går fort...till hösten börjar hon redan 2:an. I april är det dags för min äldsta tjej att bli ett år äldre...hehe....11 år....ibland undrar jag var tiden tar vägen...men det verkar som om den bara blir upplöst.

Ibland undrar jag vad jag har gjort...och då kommer jag fram till att jag inte gjort något speciellt...haha....som t ex nu när jag varit ledig...jag har suttit i en fåtlöj och kollat skidor :D jävligt skönt att inte göra nåt.

Hur som helst så hade vi lite tårta idag som hon ville....EÖ kom förbi och hon hade med sig typ kladdkaka fast i muffinsformar...jävligt goda var de....Tack för att du lämnade några kvar image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0