Uppdaterat

Nu har jag uppdaterat min bilddagbok samt kommenterat E:s bilddagbok *asg* dvs jag har gjort otroooligt viktiga saker.

Det roliga i kråksången är att min kropp nu för kanske 3 timmar sen börjat slappna av...finally...men snart är det dags att jobba igen...bara att ta nya tag antar jag.

Har fortfarande inte hittat min skiva jag har letat efter...undra vart jag satt den...tja blir att leta den ordentligt när vi åker tillbaka till andra hemmet.

I fredags så var vi på fest hos min lillebror och hans fru, tänkte skriva sambo först...men de hade gjort slag i saken och gift sig under dagen. Trevligt me lite fest, dock lite kallt ju längre kvällen gick. Tog min man me på en minipromenad. Vi åkte hem ungefär halv 10.

Sen så väntade ett pass i repan under lördagen, kom hem vid 4 på em förstås.

Tror jag måste byta batterier i tangentbordet...haha...det spökar och lägger av mitt i allt... :)

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0