Vilken dag....

Haha, ska man skriva huj eller usch vilken dag det blev? Nåja, välj själv ;) Hursomhelst så började det redan på natten att T fick feber....sen när jag väl kom till jobbet och skulle skriva ut mejl som jag fått....då började datorn där och krångla...tog tid det...sen när jag kom i från datorn så gick jag och hjälpte S och A med ett konfa rum....2 ggr på kort tid hörde jag "Linnéa, du har besök"...bara att knata ner....till slut så var klockan 9.40 och då sa jag till mig själv att nu stannar du här nere...för jag väntade nämligen besök kl 10. Besöket kom 10 i. Satt med han och H i en timme i matsalen...och klockan var väl 20 över när besöket åkt.
Sen så var det dags för lunch...haha....hann prata med chefen innan och då kom våra täcken tbk.

Så efter lunchen så fick jag bära upp alla täcken och kuddar och madrasser som kom från tvätten. Sen i väg och städa 2 rum som skulle komma strax därefter. Efter de så gjorde jag två ankomstrum.

Fick avlösning, knatade iväg till festsalen efter ett kort stop vid tvättmaskinen. Kämpade i festsalen ett tag...fick hjälp av M och L med att rulla upp borden på kärran. Efter att ha satt allt i ordning så gick jag därifrån och M och L lovade att moppa där så blev det en liten paus plus att jag ringde in en tjej till i morron....

Stressade hem, åt och sen i väg till staren och spelade. Handlade efteråt och åkte hem. När jag är hemma så kommer jag på att jag skulle ha kollat tvättmaskinen på jobbet...jag hoppas att allt blev färdigtvättat *asg* dvs att jag inte satt in så mkt...men det återstår att se om jag får en trevlig/otrevlig överraskning *asg*

Nu blir det Herkules Jonssons storverk...hihi....

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0