okej, jag har rubriktorka

så var rubriken avklarad....

Dagens rapport:
Var på fotvård idag...mkt skönt att få fötterna ompysslade...jag citerar fotvårdaren: "Du har mycket fina fötter" hihi jaja image29 jag var bara tvungen att skriva det

Sen så åkte jag hem med mina ompysslade fötter...la mig i sängen och läste en pocket...javisst...så klart Kalle Ankas pocket.
Då tyckte jag efter en stund "Nu är det dags att stänga ögonen"...haha...inte ofta man gör det på förmiddagen *asg* Men det var skönt iaf...drog 1-1,5 timme iaf....men man måste unna sig det nångång *flinar*

Sen så blir jag väckt av ett sms...jo det var lilla S som sms:a...sen hade han sms terror så jag var tvungen att sms-terra tillbaka....haha resultatet var att jag fick ladda tfn....det fick förresten lilla S också *flinar* Jiiiihhhhaaaa

Klockan närmade sig ett och då åkte jag och hämtade min lilla från skolan...hon var glad iaf....höll på att somna i bilen medan vi åkte omkring och försökte komma fram till hur vi skulle göra med vinterdäcken *asg* kan tillägga att vi inte gjort det än...men det löser sig.

Mutade lillen med glass och så hämtade vi stor-tjejen från skolan. Åkte till candy world och köpte vårt lördagsgodis som vi redan börjat knapra på haha....Fort hem och fixa käk...biff och potatis med någon sås som smakade pulver beasås
image30
Sen så var det dags för att käka...gissa om det var populärt...den lilla protesterade...jag sa tbk åt henne....det är inte lätt när man har idétorka på mat...haha....
Fort diska   image31  sen i väg till vår torsdagsspelning med kulturskolan....var riktigt kul....jag och A övade igår och jag tyckte det gick bra *flinar*.
Pratade med hennes lärare lite...han tyckte hon var så bra på tvärflöjt...haha...jag sa sanningen till han....att hon är något lat på att öva *asg* så vi konstaterade att hon måste besitta talang...men jag ska iaf ta och pusha på henne när det gäller att öva både klarinett och tvärflöjt
image32
Till sist...en nostalgibild på mig och mina kusiner - de som var födda (eller åtminstone kunde gå vid den tidpunkten) då iaf  image29

Tjing tjong - King Kong

Kommentarer
Postat av: Linda

Känd bild :)

2007-10-14 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0