kan säga...

...att dagens arbete inte blev något lättare.... För det första så hade nattpersonalen sjukanmält sig, så jag har varit på jobbet 5.30, hade varit disco och jag fick städa toaletterna efter det *haha* Sen var det bara att fortsätta på toalettvisan...Gick upp på våningen och hittade S och vi började städa rum....kan bara säga att det i slutet var väldigt jobbigt *Asg* men dagen tog slut kvart i 4....

Sen så var vi på candy world....fy fan va mkt godis...haha...nåja...lång kö och vi åkte och käkade lite för att sedan åka tbk och köa.... När vi står i kön så ringer tfn. Då ringer E från jobbet och tydligen så har vi missat och städat ett rum och hon hade ingen chans att byta...så jag sa att jag kommer och fixar det...men måste köa klart *asg*. Well, vi fixade det plus att vi bäddade en soffa i ett annat rum.

Åkte hem, smakade godis och satt mig vid tvn och tvärdog...haha...gick och la mig i sängen och slappnade av, sen in i duschen och nu sitter jag här...haha...

Nu ska jag kolla på babben.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Linda

Du fuskar ju!! Samma inlägg på båda bloggarna*hmm*. Man får nästan epeleptiskt anfall av dina färger

2007-10-07 @ 15:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0