Ny vecka

Ny vecka har grytt och jag funderade här tidigare idag att tiden går verkligen fort...snart är det jul...haha

Nå iaf så har jag nu beställt en tomtedräkt till Teres som ska va tomte i luciatåget hihi, nu är det bara att vänta på att den dimper ner i brevlådan...förhoppningsvis före 14 dec..hehe...nä förresten...13 dec *flinar* nu börjar jag bli snurrig....

Annars har det inte hänt så mkt, inget värt att skriva iaf...haha....bakade bullar i helgen, skulle ha haft med mig en påse itll vårt veckomöte...men nog glömde jag den hemma i frysen...hehe...får väl ta med i morron och fjäska lite *asg*

Snart är det dags för att
image34

hehe så jag nu inte försover mig igen på morronen image29

Tjing tjong - King Kong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0