ny natt

Sista natten för denna gång....får se när det blir igen haha....nå idag så tog jag bild på min lilla tjej hehe lilla och lilla...men men....

T      A

Blev bilder på båda tjejerna...hoppas de inte är så långa i ansiktet...haha...

Nå nu blev det lugnt här så nu kanske man kan jobba lite på engelskan haha :) men jag kan tänka mig att det blir livat om cirkus en timme då alla kommer från krogen haha...frågan är ju om man ska låsa...och jag svarar mig själv...Ja det ska du...hehe....färdigt....nu ska jag ta och träna engliska hehe....

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin Teres blev med sina brillor :)
Självklart är jag ogipsad den 30, tar ju bort det på måndag!! Om nu ingen vill gipsa om det :S Vad händer den 30??

2007-05-12 @ 20:42:39
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0