hmmmmm

Rubriktorka som du förstod av min rubrik...har förresten lite bloggtorka med....men är liiiite irriterad på mig själv över att jag inte tagit kort på T med sina glasögon...hmmm, nå jag får ta och fixa det i morrn...

Var och spelade idag ( jo idag med ), blir typ bara en/två ggr till och då är det framträdanden....får se om jag kan vara med på dan...beror på om jag jobbar...men skulle va kul :) men det återstår att se

Gör nattkörningen nu...kanske den är klar...hehe...ska kolla så fort jag har slutat skriva här :)


Toooodiiiiilooooooo


Kommentarer
Postat av: Linda

*hmmmm* har som för mig att jag redan läst detta, undra om jag börjar bli lite snurrig :D

2007-05-11 @ 18:52:07
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0