ja visst ja...en rubrik...ska man ju skriva hehe

Tänkte inte vara långrandig här...men vill gärna rekommendera en bok som jag läser åt ungarna...hehe...den är rätt kul :)
Lindahl, Inger: SurKurt, SolskensNisse och grodan Groda
Låna och läs...
kan även rekommendera en bok för "vuxna" hehe
Andersson, Elisabeth: På andra sidan Venus
om jag inte är helt felinformerad så är den utgiven av ett förlag som Robert Aschberg äger :) det kanske hörde till avdelningen onödig information...men men vad spelar det för roll :) nångång kanske man har nytta av "onödiginformation"
Förresten....
Är det nån som vet om denna bok är bra? Brown, Dan: Gåtornas palats

ljus


Kommentarer
Postat av: manull

nämän lille tösen där vad har du gjort

jag har lämnat facket idag det blev för dyrt att vara med nu e det bara a-kassan jag har råd med och när jag sa det till dom så blev de förvånade? jasså har du inte råd! inte fan skiter jag pengar och hade jag gjord det så hade jag rik som ett troll....

2007-01-22 @ 12:16:34
Postat av: Linda

Har inte en aning om den är bra! Har en massa andra på lut*ler*

2007-01-22 @ 12:50:32
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Sofia

Läs alla böcker som Dan Brown har skrivit! Dom är superspännande!

2007-01-23 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0