vad ska jag ha för rubrik??

hehe ja det var ju en jätte bra fråga *asg* nå väl jag skippar rubriken.....

Har iaf nu varit 2 veckor på hotellet och städat rum bl a :o) lite annat än kontorsstädning *ler*....får se vad det blir sen....tanten på AF ska väl ställa fler orimliga krav *asg* men jag får väl ta och komma på nåt när det väl blir den tiden.....ska iaf få se till att jag får vara på hotellet ett tag....så länge det går :o)

Nästa söndag är det val och då ska jag jobba som vanligt *ler* får se om jag hamnar på samma ställe som tidigare, blir nog troligast så :o) ska iaf på information på torsdag...

Tja vad ska jag nu skriva *funderar* det händer ju inte speciellt mkt....men ska iaf försöka börja göra lite på droppens hemsida igen...ska nu hitta tiden....det är väl typiskt att alla vaknar upp när jag nu inte är hemma och har en massa tid över *ler* nå jag får ta lite åt gången antar jag :)

Det här var ju lite uppdatering :o) kanske blir lite mer frekvent uppdatering när jag nu kommit in i arbetsrytmen *ler*

Jag tänkte slänga in en bild på ungarnas lekstuga och vår boda :) dvs så långt som bygget har kommit *ler*
28103-9

Teres ser verkligen framemot att få inreda den *flinar* hon har redan kikat i IKEA katalogen efter "nöbler" *ler*

Kommentarer
Postat av: eira

Fick du jobbet på Hotellet????

2006-09-10 @ 20:46:03
Postat av: Linda

tur att Ikea kommer, så slipper du köra till Sundsvall*asg*

2006-09-12 @ 18:25:50
Postat av: Fanny och mona

heejsan , vi har en tävling i våran blogg :)

var gärna med !!

2006-09-15 @ 17:03:07
URL: http://bildochblogg.blogg.se
Postat av: henrik

men kvinna du skall ju vara vid datorn måste jag ha tråkigt hela tiden "ASG"

2006-09-17 @ 14:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0