åter igen....

....måndag....
Har avverkat veckans första arbetsdag.....förresten så jobbade jag igår också...men då tjänade jag lite pengar åtminstone *asg* nu är det "bara" år kvar till eu-valet har jag förstått....eller så är jag helt ute och cyklar....skit samma....just nu så funkar inte min hjärna speciellt bra
Om du skulle få ett mejl med frågor som berör en annan person, skulle du svara på det?? Jag kan ju svara på det också och jag skulle åtminstone bemöda mig att svara på frågeställningarna....men tydligen så har inte AF, eller hon jag skickade mejlet till, de kriterierna. Jag blir bara så irriterad och då går det bara en massa onödig energi....nå jag tycker att bollen ligger lite hos henne även om mitt beslut snart går ut....

Kommentarer
Postat av: Linda

Af är ju lite speciellt*suck*.
Ni är välkommna på Robins kalas på söndag, vi har inte satt nån tid men inte före 06,00 o inte efter 00,30!

2006-09-19 @ 18:32:14
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0