test...

Gjorde testet som eira gjorde....detta blev svaret på testet....

Alice BahTrygghetsfaktor: 57 % Du trivs i mitten, men du drar åt det trygga hållet.Nya upplevelser är bäst i efterhand, och bästa ögonblicket på charter-semestern är när du hämtar ut fotona från fotobutiken.Att kunna se tillbaka på ett minnesrikt liv är en planeringsfråga. Lämpliga yrken: Arbetsförmedlare, Allmänreporter, Butiksinnehavare


Stämmer det här *asg* tja vem vet hehe kanske det :)
Nu ska jag iaf snart på f-möte...hehe...

Haha förresten så blev det här ju himla snyggt *asg* layoutmässigt alltså...men det får både ni och jag stå ut med ;)

Ha de bra, köp choklad ;)


Kommentarer
Postat av: Eira

Alice Bah?? *skrattar* Ja vaffö inte? Du skulle nog passa som arbetsförmedlare tror jag!

2006-10-04 @ 08:06:26
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: manull

jag köper inte godis jag är med på en marknadsundersökning där jag FÅR godis säg till om du vill vara med

2006-10-04 @ 08:39:48
Postat av: Ulle

Ja här har det då köpts choklad! Trevlig helg!

2006-10-07 @ 18:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0