söndag....

Jasså, här sitter jag nu igen....fast jag har ju inte varit här på länge...hehe...iaf idag...

Men dagen har bestått i att sy, sy, sy och åter igen sy....haha.....Jo jag kokade köttsoppa också *asg* så lite nytta har jag gjort....

R har bytt gardiner i tvrummet och i ungarnas rum så hänger det ett par lila tunna gardiner och i vårt sovrum så hänger det ett par gråa panelgardiner, fast det ska vara ett par vita tunna som ska hänga framför dem...men jag fick inte i hop hur det skulle va...så jag syr de en annan dag *asg*.

Nu ska jag köra ungarna från tvn *asg* och bänka mig själv där en stund...hehe...

HejVejs....

Kommentarer
Postat av: Linda

Ni missade mumsigt fika!

2006-10-30 @ 20:28:35
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Linda

Vi hade inte vaniljvisp eftersom vi inte tål laktos! Så det blev vanlig låglaktos vispgrädde

2006-10-31 @ 17:39:58
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: manull

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

nu e ja svenne

2006-11-03 @ 13:58:00
Postat av: manull

kallt i gbg -5

2006-11-10 @ 08:42:45
Postat av: manull

jag har bytt blogg så du vet
bloggjakten.se

2006-11-13 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0