Lördag...

Traktorerna är aktiva idag hör jag...haha...jo det blåste lite igår men jag tyckte det inte var så himla farligt ändå *asg* värre kan det ju vara faktiskt....

Nå iaf så jobbade jag i går med S och E och det blev en jäkla lång dag...10 timmar så jag är jävligt mör i kroppen idag...lär väl få  ha träningsvärk i flera dagar *asg* Men det var kul att se dem igen :) Lunchen var iaf god....vi käkade på hotellet örtmarinerad kyckling och potatis och så hade de laxsoppa :) R var med oss och åt lunch :)

Nu kanske man skulle ta och klä på sig och forska ifall man får ut bilen idag *asg*, ska bli intressant och se :)

HejSvejs

Kommentarer
Postat av: manull

jag kokar av ilska min så kallade fru har fått en hjärnblödning

2006-10-29 @ 09:04:24
Postat av: Linda

bara att ta fram spaden!

2006-10-30 @ 20:27:48
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0