nå niin

det är torsdag och jag har ingen som helst koll på vad det är för datum på vissa dagar....men det är iofs inte nån ovanlighet....

Det började idag att vi fick en inbjudan till kalas (iaf A och T) och fast det står söndag där så antog vi att det var lördag...så vi planerade därefter och jag planerade in med K:s mamma att A skulle komma med dem i morrn...well det gick ju oerhört bra *asg* fick boka om till onsdag och A var överlycklig att hon skulle få va på fritids till 16 på onsdag :D Så är det när man har hjärnsläpp....

Så nu ska jag ta och jobba lite på mina skolgrejer så jag kan va lite ledig nästa vecka....får ta och jobba lite också på söndag när det är kalas....

Ska förresten göra ett bokomslag till bibeln....jag vet på ett ungefär hur det ska se ut...men hittar inte den "rätta" bilden *asg*....när du ska jag sätta igång och ps:a lite :D


22:11
Jo just det...glömde...

Det ordnade ju sig bra för dig T tycker jag :) Jag hoppas du kommer att trivas ;)

Fredag 12:20
Har jobbat lite på mitt skolgöra....tror jag kommit nån vart....men så blev jag utan bilderna och teckensnitten jag laddade ner igår så jag får göra ett nytt försök att skicka dem hem från kurslokalen *ler*

Nä du nu ska jag ut härifrån snart....hehe....potatisen ska ner i jorden (förhoppningsvis).

Kommentarer
Postat av: Ulle

Kom potatisen ner i jorden? ;o)

2006-06-07 @ 21:59:56
Postat av: Ulle

Nå niin ....lite uppdatering!

2006-06-14 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0