2006

Det är väl nu man ska återblicka vad som har hänt under året.

Det jag kommer i håg just nu av året det var sommaren! Då var det varmt och skönt och ungarna och jag var mest i Sangijärvi....mkt bad och solande....sen när R hade semester så var vi ett par dagar till Jokkmokk och det var en rolig upplevelse för ungarna.

Jag har försökt komma på nåt som hände under de första månaderna av 2006....men kom på att jag studerade på Miroi då olika ämnen....

Hösten....ja, den var ju lite konstigare än vanligt...då jag "hamnade" i aktivitetsgarantin...haha...så jag började på praktik på hotellet....och där är jag fortfarande kvar....plus att jag praktiserar på droppen....så det ska bli kul att se vad som händer under 2007

Grått Nytt Hår på er allihop < = ;o)

Kommentarer
Postat av: manull

jag ville bara önska er ett gott nytt år
läget e stabilt ännu så här 1 1/2 innan stormen skall komma

2006-12-31 @ 22:32:31
Postat av: Linda

Ja några nya gråa kommer ju alltid*asg*.
Tycker att 2006 var ett ganska bra år :)

2007-01-01 @ 15:05:59
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0