hmmm....

har kommit hem och läste syrrans blogg om min mommo....tja jag måste ju säga att jag inte är speciellt nöjd med kommunikationen när det gäller sjukdomar och sånt från min sida av släkten....sånt kan göra mig väldigt irriterad....tror jag ska sluta säga själv när jag vet om nån är sjuk eller har varit eller nåt annat som råkar hända i nåns liv....

Kan ju skriva nu att min lilla tjej är förkyld, inte för att jag ska ringa och säga det åt nån...haha..., så får se hur pigg hon är i morrn....

Tänkte gå och köpa nåt tunt tyg att sätta på myggfönstret i stugan så vi inte får in så mkt svirror på natten...går annars inte att sova, får se hur det går att sova i natt här hemma *ler*.

Nu ska jag kolla lunar innan jag skriver lite protokoll till nästa möte :o)

Kommentarer
Postat av: Linda

Fick oxå veta av en slump, hörde att Sune o Ulla var hemma bara! Hade blivit ganska plötsligt dem lagt in henne, så morsan hade inte hunnit säga o mindes inte till vem hon sagt*asg*!
Jo jag har provat att välja alla filer!! Kom o kolla jag fattar noll!!!

2006-08-21 @ 11:17:33
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0