Jahapp!!

Fredag! Vad ska man göra en fredagkväll egentligen? Jag tycker att det kan "ställas lite stora krav" på just fredags kvällar...
- Det ska vara något rolig på tvn där hela familjen ska samlas kring
- Man ska ha nåt gott snacks
MEN fredagar (som denna) då man är askalas trött och inte orkar engagera sig i det "roliga" på tvn eller viljan att dela med sig av sitt helgsnacks (som jag åt upp)...vad gör man då?
Jo, då gör man absolut inte enl punkterna ovan...inte jag. Istället så funderar jag på om jag orkar ta mig till gymmet imorgon...vad innebär detta då?
Trots värkande ben och en tumme som funkar lite si och så, så kommer tankarna om träning haha :) Men som jag sa i onsdags (då jag hade tunga ben och tung kropp öht) Ont ska med ont fördrivas.
Men jag ska nog ta och testa stödstrumpor...speciellt sådana dagar som jag går mkt på jobbet, de ska visst funka bra :)
Eftersom vårbruket kommer att sättas igång imorgon så bjuder jag på en bild från förra årets sättning av potatis...var en fin dag att sätta potatis...torr och varm...får se i år hur det blir...hittills har det inte varit speciellt många varma dagar. Satsar på att värmen kommer lite senare :)
Tjingeling folket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0