Finalen är avgjord!

Finalen på Melodifestivalen är avgjord!!

Loreen med låten Euphoria vann! Jag tyckte att det var rätt låt som vann, men å andra sidan om Danny, med låten Amazing, hade vunnit så hade jag också tyckt det var rätt hehe :D dvs det var mina favoriter.
Men denna final hade jag många favoriter :)

Top Cats - Baby doll
David Lindgren - Shout it out
Loreen - Euphoria
Danny Saucedo - Amazing
Lisa Miskovsky - Why start a fire
Dead by april - Mystery

Så med andra ord så är svenska folket (läs de som röstade) eniga med de internationella jurygrupperna :)
Nu ska vi hålla tummarna att det går bra i eurovision för Loreen :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Loreen...Dead by april...Top cats...Flinck var mina favvosar...

2012-03-10 @ 22:20:39
URL: http://kajsarina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0