Snart dags!! + uppdatering 4 timmar senare

Nu är det snart dags för den årliga rensningen i mina köksskåp...ser inte fram emot det...men jag ser fram emot resultatet....

Resultatet när det gäller SATC shoe box är att jag har en säsong kvar...insåg att det var 5 st skivor !!!!!!!!! undra hur många avsnitt per skiva det är? Säsong 5 bestod i 2 skivor à 4 avsnitt/skiva :) Spänningen stiger :) Så enligt mina planer nu så ska LKG få tbk boxen när vi ses igen i slutet av januari...hihi...jag hoppas jag kan hålla min deadline *asg*

Sen så funderade jag på att ha ett Aloe Vera party igen....finns det något intresse??? Jag tänkte iaf ta och köpa det där man ska dricka....hihi....enligt MH så är det bra och jag litar på henne :D

Tjing

Skåpen blev jätte bra :) nu är det ordning där ett tag och allt mitt te har jag nu åter igen satt i burkar, hade sparat dem...hihi...burkarna alltså *ler*. Det ser lite tomt ut...men det gör inget...i slutet av 2009 så kommer det kanske att se ut likadant ut igen haha...well i hope not :)

Tjing igen

Kommentarer
Postat av: pepsi

känner mig inte så sugen på det lite långt att åka.nu väntar skåpen på dig hahhah

2009-01-05 @ 16:31:40
URL: http://string.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0