jaha...

...då har gårdagens melodifestival hunnit sjunka in....jag fattar fortfarande inte hur man röstar...de som självklart lät som ett "internationellt hopp" kom inte ens med bland de 5 som gick vidare.
Sen att BWO inte gick vidare direkt till finalen är en jävligt stor gåta (kan tillägga att jag röstade på dem)....inget ont om Molly Sandén men jag anser att hon har ingen större chans internationellt.  Det märkte man ju på internationella juryns val...låten Alla som sjöngs av Sofia på grekiska....det kändes verkligen som en låt som har en chans i Moskva.....vilket jag inte förstår att man kan anse att Caroline af Ugglas kan ha med sin låt snälla snälla...

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0