mitt i veckan

Jaha, det blev "mitt-i-veckan" också...vart går man härifrån? Tja, kanske mot helgen...troligtvis...om man inte lever i någon surrealistisk (kanske felstavat) värld så man går baklänges...Jaja, får väl hoppas att det inte blir så.

Men dagen har iaf bestått i att fixa olika "paket", sen till jobbet för att äta och kolla av lite, sen i väg till Cape East för en genomgång av lite prylar som t ex sjuklönegrejs och lite avtalsgrejs...mkt intressant tyckte jag...

Efter det så skynda jag i väg till Staren, släntra in lite sent...men A hade tagit me min flöjt så det blev lite spelning. Jätte kul att det har börjat igen...vi kunde ju inte va förra veckan då vi var lediga och tog upp potatis.

Sen hem och äta lite och efter lite rundringning så åkte vi till affärn och shoppa det nödvändigaste....Hämtade upp E sen, surrat lite me henne och så såg vi på Idol en stund.

Nu tillbaka till paketen en liten stund så kanske de kommer på nätet i morrn...får se hur det går :)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Ha en skönt och trevlig dag!

2008-09-11 @ 07:30:35
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: veronica

Paketen, är de det första jul paketen?;)

Jag måste börja köpa i slutet av denna månad när barnbidraget kommit..:)

2008-09-14 @ 14:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0